תרגול יוגה במהלך ההיריון הוא דרך נפלאה של אישה להתחבר אל עצמה, אל הכוחות הטמונים בה ואל הפלא המתהווה בתוכה. התרגול תורם להקלה או מניעה של מגוון תופעות אופייניות להריון כמו בחילות, צרבות, עייפות, קשיים בשינה ועוד. במהלך התרגול נקדיש תשומת לב רבה להכנה מעשית לזמן הצירים והלידה, כיצד ננוע וננשום ובאיזה אופן נוכל להרפות ולנוח.התרגול מחזק את שרירי רצפת האגן ומתוכם משתפרת היציבה כולה. ההכרות עם איזור קרקעית האגן והחיבור היומיומי אליה יסייעו מאד בהרפייתה הנחוצה בתהליך הלידה.התרגול מגמיש ומניע את האגן ולכן מקל על כאבי גב תחתון, מחזק את השכמות וחגורת הכתפיים ולכן מקל על נשיאת המשקל ה’עודף’ ותומך בשינויים החלים ביציבה.

התרגול ממריץ את מחזור הדם ומשפר את החזר הדם הורידי ולכן מסייע במניעת דליות (ורידים בולטים) ובצקות ומשפר את פעילות מערכת העיכול. רמת האנרגיה עולה ומערכת החיסון הטבעית מתחזקת.

הקשב לנשימה והאימון בטכניקות נשימה שונות תורם מאד להפיכת הנשימה לכלי מרכזי לשמירה על איזון, מיקוד, ורגיעה, לאורך ההיריון (החיים בכלל) וכמובן בזמן הלידה.

התרגול מסייע בשחרור ממתחים וחרדות ומשפר את מצב הרוח.

אחרי הלידה תורם התרגול לחיזוק רצפת האגן ומאפשר לגוף לחזור לגמישות, איזון וכוח.

ניתן לתאם אימונים אישיים או קבוצתיים על פי הצורך.